Dnes jsme pro Vás připravili jednoduché 2 návody, jak s námi nebo se svým zákazníkem můžete komunikovat na dálku přes počítač a přitom vyřešit vše potřebné stejně jako byste měli jednání u stolu. Jasně, reagujeme tím na koronavirovou krizi a obavy spojené se vzájemným kontaktem, ale za posledních pár týdnu jsme zjistili, že vůbec není špatné se takto na dálku umět spojit a šetřit čas i peníze. V některých případech to stačí a je to efektivní pro všechny.
Současně jsme velmi rádi, že se opatření vlády rozvolňují a my vás už můžeme přivítat na prodejnách, jezdit za Vámi na schůzky, setkávat se na stavbách a vracet se do normálu. Fakt už jste nám chyběli. Přesto absolutně respektujeme, pokud si fyzický kontakt s námi zatím nebudete přát. Chápeme, že každý máme zdravotní nebo rodinnou situaci jinou. A právě v těchto případech se nám videohovor s možností probrat nabídky, detaily, dokumenty a přitom se vidět přes kamery našich počítačů může hodit. A hodit se to může i v případech, kdy má obavu váš zákazník.
Vybrali jsme velmi jednoduchou on-line aplikaci WHEREBY a jsem přesvědčený, že se jí rychle, ještě tento víkend, naučíte a vyzkoušíte se svými blízkými. Vidět se, slyšet se a přitom si prohlížet, to co nás zajímá, je skvělá výhoda naší digitalizované společnosti. Využijme jí i pro lepší a efektivnější podnikání.
Bezkontaktní jednání s Coleman obchodníkem (s využitím videohovoru)
Bezkontaktní jednání s Vaším zákazníkem (s využitím videohovoru)